سرکس کے منیجر نے گرومپی کیٹ کو سرکس میں شامل ہونے

پہلا ہرنگیسریوسکی کی "اسٹیکر بر آؤٹ ڈور" سیریز کی پہلی کتاب ہے ، جو گیسیریوسکی لڑکوں کو "بیرونی زندگی کے بارے میں سیکھنے کے لئے لکھ رہی ہے جبکہ مردوں کے کردار میں ڈھل جاتا ہے۔" یہ دل لگی اور انتہائی پڑھنے کے قابل کتابیں نو عمروں کے درمیانی ابتدائی بچوں کے لئے موزوں ہیں۔ والدین مثبت لہجے اور کردار کی مثال کے متناسب قدروں سے خوش ہوں گے۔ کتاب کے آخر میں ، اس میں "اسٹیکر بر لڑکے کے لئے دس احکامات" شامل ہیں۔ سیریز کے بارے میں ، اور اسٹیکر بر آؤٹ ڈور لباس اور گیئر کے بارے میں مزید معلومات کے لئے ، اسٹیکربروآرٹ ڈور ڈاٹ کام پر جائیں۔

ہوسکتا ہے کہ آپ نے فیس بک پر یا انٹرنیٹ پر کسی اور جگہ پر گرامی کیٹ میمز

 دیکھے ہوں گے۔ ہوسکتا ہے کہ آپ پچھلی کہانی کو نہیں جانتے (جیسا کہ میں نے نہیں کیا)۔ 2012 میں اس کے مالک کے ذریعہ دنیا کے سامنے متعارف کرایا گیا ، اس کا انوکھا بگڑا ہوا چہرہ انٹرنیٹ سنسنی بن گیا۔ اس نے میڈیا کے سامنے پیشی کی ہے اور اس میں کیلنڈرز ، لباس ، کتب ، اور اس جائزے کا مضمون ، ایک مزاحیہ کتاب ہے۔

بدمزاج بلی: گرومپس گرومپی کیٹ اور اس کے چھوٹے بھائی پوکی پر مشتمل

 سات کامکس کا مجموعہ ہے۔ وہ ایک عام بلی کی زندگی بسر کرتے ہیں ، اور بلی کی ٹھوس مہم جوئی بھی کرتے ہیں۔ یقینا ، atypical مہم جوئی زیادہ یادگار ہیں. فلوا سرکس کے منیجر نے گرومپی کیٹ کو سرکس میں شامل ہونے کے لئے بطور سائیڈ شو کشش ، دنیا کی بدبخت بلی کی بھرتی کی۔ انسان سب غائب ہو جاتے ہیں اور بلیوں نے ان کی پوسٹ apocalyptic طرز زندگی میں فیصلہ کیا ہے کہ انسان آخر کار بہت مفید ہے۔ (اگرچہ یہ صرف ایک ڈراؤنا خواب ہی تھا۔) ایک بدمزاج بلی سانتا کی بلی کا بچہ بن کر رہ جاتی ہے اور بری گرومپس میں بدل جاتی ہے۔ بلیوں کی تخیلوں کے لئے ایک جادوئی چراغ ہر قسم کے امکانات کھول دیتا ہے۔

Post a Comment

1 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.